- A vásárlás megkezdése előtt Önnek be kell jelentkezni az e-mailben kapott felhasználónévvel és jelszóval, a FIÓKOM menüpontban.
- A webáruházban a termékek egyesmás alatt találhatóak, termékcsoportokba rendezve a TERMÉK menüpontban.
- A megrendelni kívánt terméket a termék ikonjára kattintva választhatja ki.
- A terméket a KOSÁRBA RAKOM gomb megnyomásával helyezheti vásárlói kosarába.
Vásárlói kosara tartalmát a KOSÁR MEGTEKINTÉSE gomb megnyomását követően tekintheti át. A kosár feltünteti az Ön által kiválasztott termékeket a megrendelni kívánt termékek darabszámát, valamint bruttó vételárát. A kosár megtekintésekor lehetősége van arra, hogy:
– egyes termékeket eltávolítson a kosarából,
– módosítsa a megrendelni kívánt termékek darabszámát, illetve hogy
– kiürítse a kosár tartalmát. Természetesen Önnek arra is lehetősége van, hogy vásárlását folytassa.
- Amennyiben kiválasztotta a megrendelni kívánt termékeket, kattintson a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra.
- Kérjük válassza ki a kívánt fizetési módot és ellenőrizze szállítási címét, melyet az Ön által a regisztráció során megadottak szerint tartunk nyilván.
- Amennyiben megrendelésével kapcsolatban bármilyen megjegyzése van, írja meg nekünk.
- Amennyiben a megrendelése elkészült kattintson a TOVÁBB A SZÁLLÍTÁSHOZ gombra.
TEKINTSD ÁT MEGRENDELÉSED gombra kattintva, ezt követően megtekintheti az elküldésre kész megrendelést.
Ekkor Önnek lehetősége van még módosítani a VÁSÁRLÁS MÓDÍTÁSA gombra kattintva:
– az adatbeviteli hibákat (pl. a szállítási és számlázási címmel kapcsolatban)
– a kívánt fizetési és szállítási módot, valamint
– a megrendelés (vásárlói kosár) tartalmát. Amennyiben megrendelését véglegesíteni szeretné, úgy kattintson a MEGRENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE gombra.
- A megrendelés elküldése után a rendszer e-mailben automatikusan visszaigazolja az Ön megrendelését. Ha 48 órán belül nem érkezik meg a visszaigazolás az Ön által megadott email-címre, akkor Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelés leadását követően megkezdjük a megrendelésben megjelölt termékek begyűjtését a központi raktárkészletből. Amennyiben a megrendelt termék a központi raktárkészletéből hiányzik, erről a megrendelést követő 48 órán belül megküldött emailben tájékoztatjuk Önt, ebben az esetben Önnek lehetősége van megrendelését módosítani.
- Önnek lehetősége van az elküldött megrendelés módosítására illetve visszavonására akkor is, ha ez nem a megrendelt termék hiányával függ össze. Ebben az esetben a megrendelés módosítására illetve visszavonására legkésőbb a rendelés leadása után 24 órán belül van lehetőség. A megrendelés módosítása a kiszállítás időpontját módosíthatja.